fredag den 22. februar 2008

Hængeparti og exit

Først det med hængepartiet: Jeg har ikke fået blogget om at jeg NATURLIGVIS har leget lidt med Google Docs! Ikke meget, men nok til at samvittigheden har det fint.:-)

Og så er det jo slut. Forbi. Ovre. Ach du Lieber Augustin... Sørgeligt.

Selvfølgelig har det af og til været lidt svært at finde tid til Tingene med alt det andet man også skal nå (suk!!!), men hold da fast hvor har det være sjovt! Som selvbestaltet internet-spazz-nø(r)d har det været en fryd at få lov til at spazze i arbejdstiden - la' os få noget me'r af det!!! Jeg ku' da sagtens finde på flere Ting...

Nå. Nu bliver min blog liggende - et stykke tid, i hvert fald. Jeg kan jo ikke svigte mit lille (er jeg ret sikker på) men trofaste (er jeg overbevist om) publikum! Og det kan jo endda være at jeg får lyst til at skrive lidt mere vrøvl... måske...

Sådan.
Slut herfra.

Ingen kommentarer: